maandag 29 augustus 2011

Blauwe Tram arriveert in Den Haag

Hij is er! Na een goed verlopen transport is Blauwe Tram B412 aangekomen bij de HOVM-Remise in Den Haag. TV West volgde de overbrenging op de voet.
De B412 verlaat het Haarlemse NZH-Vervoermuseum. (Beeld: TVWest)
Het RTVWest-nieuws besteedde royaal aandacht aan deze Noord- en Zuid-Hollandse vervoersprestatie. In het videoverslag is duidelijk te zien dat de B412 bijna uit zichzelf de dieplader oprolde. Alsof hij graag nog eens zelf naar Den Haag was gereden.



Ook de website van RTVWest deed verslag van de overbrenging.
De wagen werd afgeladen op het kopspoortje dat vanaf het remiseterrein naar 'De Put' loopt. Vanaf zondag is de wagen te bewonderen op Retourtje Leiden.




1 opmerking:

  1. Ik wil jullie complimenteren met jullie leuke site! Het is dat ik de trams e.d. ook daadwerkelijk wil zien, anders zou ik aan het materiaal op de site al bijna genoeg hebben. Ik kom zeker kijken!
    Het lukte mij niet een reactie te geven rechtstreeks via de site; dan maar zo.
    Met een vriendelijke groet,
    Ruud Schijf uit Mook (Noord-Limburg)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie op Retourtje Leiden!
Tik zodadelijk de lettercombinatie over om uw reactie te bevestigen.